B11-1503013 RONDELLA
B11-1503011 BULLONE – CAVO
B11-1503040 ASSEMBLE DI TUBU DI RITORNU DI L'OLIU
B11-1503020 ASSEMBLE DI TUBI – ENTRATA
B11-1503015 MORSETTU
B11-1503060 TUBU – VENTILAZIONE
B11-1503063 CLIP PER TUBI
1 Q1840612 BULLONE
1 B11-1503061 MORSETTU
1 B11-1504310 FILU - ARBORE FLESSIBILE
1 Q1460625 BULLONE – TESTA ESAGONAL
14- B14-1504010BA ASSEMBLEA DI MECCANISMU – CAMBIU
14- B14-1504010 MICRANISM DI CONTROLLU DI CAMBIU DI MARCE
1 F4A4BK2-N1Z ASSEMBLEA DI TRASMISSIONE AUTOMATICA
Una vittura Chery EASTAR B11 cù un chilometraggio di circa 80000 km, dotata di trasmissione automatica è mudellu di mutore Mitsubishi 4g63. L'utilizatore hà signalatu chì u mutore di a vittura trema dopu à l'avviamentu, è a vittura fredda hè seria. U pruprietariu hà ancu signalatu chì hè evidente quandu si aspetta u semaforu (vale à dì, quandu a vittura hè calda, u mutore trema seriamente à u minimu).
Analisi di i difetti: per u mutore di l'automobile cuntrullatu elettronicamente, e cause di a velocità di u ralenti instabile sò assai cumplesse, ma i difetti cumuni di a velocità di u ralenti ponu esse analizati è diagnosticati da i seguenti aspetti:
1. Guastu meccanicu
(1) Trenu di valvole.
E cause cumuni di i difetti sò: ① una mala sincronizazione di a valvula, cum'è u disallineamentu di e marche di sincronizazione durante l'installazione di a cinghia di distribuzione di a valvula, chì provoca una combustione anormale di ogni cilindru. ② I cumpunenti di trasmissione di a valvula sò seriamente usurati. Se una (o più) camme sò usurate in modu anormale, l'aspirazione è u scaricu cuntrullati da e valvule currispondenti sò irregulari, ciò chì provoca una forza esplosiva di combustione irregulare di ogni cilindru. ③ U gruppu di valvule ùn funziona micca nurmalmente. Se a guarnizione di a valvula ùn hè micca stretta, a pressione di compressione di ogni cilindru hè inconsistente, è ancu u rapportu di compressione di u cilindru hè cambiatu per via di una seria deposizione di carbone in a testa di a valvula.
(2) Bloccu di cilindri è mecanismu di biella di manovella.
① U ghjocu di currispundenza trà a camicia di u cilindru è u pistone hè troppu grande, i "trè ghjochi" di l'anellu di u pistone sò anormali o mancanu d'elasticità, è ancu a "currispundenza" di l'anellu di u pistone si verifica. Di cunsiguenza, a pressione di compressione di ogni cilindru hè anormale. ② Deposizione seria di carbone in a camera di combustione. ③ L'equilibriu dinamicu di l'alberu motore, u volante è a puleggia di l'alberu motore ùn hè micca qualificatu.
(3) Altre ragioni. Per esempiu, u cuscinettu di u pede di u mutore hè rottu o dannighjatu.
2. Fallimentu di u sistema di presa d'aria
E cundizioni cumuni chì causanu difetti includenu:
(1) Fuga di u cullettore d'aspirazione o di diversi corpi di valvula, cum'è fughe d'aria di a guarnizione di u cullettore d'aspirazione, allentamentu o rottura di u tappu di u tubu di vacuum, ecc., in modu chì l'aria chì ùn deve micca entre entre in u cilindru, cambia a cuncentrazione di a mistura è porta à una combustione anormale di u mutore; Quandu a pusizione di fuga d'aria affetta solu i cilindri individuali, u mutore scuzzulerà viulentamente, ciò chì hà un impattu evidente nantu à a velocità di u minimu à fretu.
(2) Incrostazioni eccessive nantu à i porti di l'acceleratore è di l'aspirazione. U primu face chì a valvula di l'acceleratore si blocchi è si chjuda liberamente, mentre chì u secondu cambierà a sezione di aspirazione, ciò chì influenzerà u cuntrollu è a misurazione di l'aria di aspirazione è causerà una velocità di u minimu instabile.
3. I difetti cumuni causati da difetti di u sistema di furnimentu di carburante includenu:
(1) A pressione di l'oliu di u sistema hè anormale. Sè a pressione hè bassa, a quantità d'oliu iniettata da l'iniettore hè menu, è a qualità di l'atomizazione peghjura, ciò chì rende a mistura in u cilindru più fina; Sè a pressione hè troppu alta, a mistura serà troppu ricca, ciò chì renderà a combustione in u cilindru instabile.
(2) L'iniettore di carburante stessu hè difettu, cum'è u foru di l'ugellu hè bluccatu, a valvula di l'agulla hè bluccata o a bobina di u solenoidu hè brusgiata.
(3) U signale di cuntrollu di l'iniettore di carburante hè anormale. Sè l'iniettore di carburante di un cilindru pò avè un guastu di circuitu, a quantità di carburante iniettata di l'iniettore di carburante di questu cilindru serà incoerente cù quella di l'altri cilindri.
4. Fallimentu di u sistema d'accensione
E cundizioni cumuni chì causanu difetti includenu:
(1) U guastu di a candela è di u filu d'alta tensione porta à a diminuzione o à a perdita di l'energia di a scintilla. Sè a distanza trà l'elettrodi di a candela hè impropria, u filu d'alta tensione perde elettricità, o ancu u valore caloricu di a candela hè inappropriatu, a combustione di u cilindru serà ancu anormale.
(2) U fallimentu di u modulu d'accensione è di a bobina d'accensione pruvucarà mancate accensioni o indebulimentu di l'energia di scintilla d'alta tensione.
(3) Errore di l'angulu d'anticipu di l'accensione.
5. I difetti cumuni causati da i difetti di u sistema di cuntrollu elettronicu di u mutore includenu:
(1) Sè u modulu di cuntrollu elettronicu di u mutore (ECU) è diversi signali d'entrata fallanu, per esempiu, se manca u signale di velocità di l'alberu motore è u signale di u puntu mortu superiore di u cilindru, l'ECU smetterà di trasmette u signale d'accensione à u modulu d'accensione, è u cilindru ùn accenderà micca bè.
(2) Fallimentu di u sistema di cuntrollu di a velocità à u minimu, cum'è u mutore stepper à u minimu (o a valvula solenoidale à u minimu) bluccatu o inoperativu, è a funzione di autoapprendimentu anormale.
Sviluppà misure:
1. Verificazione preliminare di u guastu di u veiculu
Dopu avè cuntattatu u veiculu difettuosu, u pruprietariu hè statu infurmatu per dumanda chì u veiculu vibrava à u minimu dopu à l'avviamentu; aghju verificatu a candela è aghju trovu chì ci era un depositu di carbone nantu à a candela. Dopu avè rimpiazzatu a candela, aghju sentitu chì u jitter era riduttu, ma u difettu esiste sempre.
Dopu avè messu in opera u mutore in situ, si constata chì u veiculu trema ovviamente, è u fenomenu di difettu esiste: dopu à l'avviamentu à fretu, ùn ci hè micun prublema in a fase di u minimu altu. Dopu chì u minimu altu hè finitu, u veiculu trema ovviamente à intermittenza in a cabina; Quandu a temperatura di l'acqua hè nurmale, a frequenza di scuzzulata hè ridutta. Si sente à manu à u tubu di scaricu chì u scaricu hè à volte irregulare, cù "post combustione" simile à una ligera esplosione è un scaricu irregulare.
Inoltre, avemu amparatu da a cunversazione chì u veiculu di u pruprietariu hè adupratu per i viaghji è fora di serviziu, cù un chilometraggio di 15 ~ 20 km ogni volta, è raramente corre à alta velocità. Quandu si aspetta chì u semaforu si fermi, hè abituale appughjà u pedale di u frenu, è a maniglia di u cambiamentu ùn torna mai à a marcia "n".
2. Identificà u difettu da simplice à esternu, è dopu diagnosticà u difettu da simplice à esternu.
(1) Verificate i quattru supporti (cuscinetti à artigli) di u gruppu di u mutore, è truvate chì ci hè una ligera traccia di cuntattu trà u cuscinettu di gomma di u supportu drittu è a carrozzeria. Aumentate u spaziu aghjunghjendu spessori à e viti di montaggio, avviate u veiculu per a prova, è sentite chì u jitter in a cabina hè riduttu. Dopu a prova di riavviu, u jitter hè sempre evidente dopu a fine di u minimu altu. Cumbinatu cù u fenomenu di scaricu irregulare, si pò vede chì a ragione principale ùn hè micca a sospensione, ma u travagliu irregulare di u mutore.
(2) Verificate u sistema di cuntrollu elettronicu cù u strumentu di diagnosticu. Nisun codice di difettu à velocità di ralenti; L'ispezione di u flussu di dati hè a seguente: l'entrata d'aria hè di circa 11 ~ 13 kg / h, a larghezza di l'impulsu di iniezione di carburante hè 2,6 ~ 3,1 ms, 3,1 ~ 3,6 ms dopu chì u climatizzatore hè acceso, è a temperatura di l'acqua hè 82 ℃. Indica chì l'ECU di u mutore è u sistema di cuntrollu elettronicu di u mutore sò basicamente nurmali.
(3) Verificate u sistema d'accensione. Si trova chì a linea d'alta tensione di u cilindru 4 hè dannighjata è ci hè una perdita elettrica. Rimpiazzate a linea d'alta tensione di stu cilindru. Accendete u mutore è u difettu ùn hè micca migliuratu significativamente à u minimu. Siccomu u pruprietariu ùn hà micca rimpiazzatu a candela dapoi un bellu pezzu, u difettu causatu da a candela pò esse ignoratu.
(4) Verificate u sistema di alimentazione di carburante. Cunnette un manometru di cuntrollu di pressione di mantenimentu à u circuitu di l'oliu di u sistema di alimentazione di carburante cù un connettore à T. Dopu avè avviatu u mutore, accelerate è a pressione massima di l'oliu pò ghjunghje à 3,5 bar. Dopu à 1 ora, a pressione di u manometru ferma sempre à 2,5 bar, ciò chì indica chì u sistema di alimentazione di carburante hè nurmale. Durante u smontaggio è l'ispezione di l'iniettore di carburante, si hè constatatu chì l'iniettore di carburante di u cilindru 2 hà un fenomenu simile di gocciolamentu d'oliu, cum'è mostratu in a Figura 1. Rimpiazzate l'iniettore di carburante difettosu di u cilindru 2. Avviate u mutore è u difettu ùn pò ancu esse eliminatu.